e-marketing

E-Marketing!

Jak wiecie, niedawno zaczęłam studia z marketingu.

Podczas ostatniego zjazdu dużo czasu poświęciliśmy tematom związanym z marketingiem internetowym, czyli mówiąc inaczej – eMarketingiem.

Popularność w sieci

Temat ten bardzo mnie zainteresował! Nie zdawałam sobie sprawy, jak wiele działań wpływa na to, że dana marka jest popularna w sieci. Że pojawia się jako jedna z pierwszych, kiedy wpisujemy konkretne hasło w wyszukiwarkę internetową. Że mówi się o niej na forach czy w mediach społecznościowych. 

Co jeszcze jest istotne dla e-marketingu!

To wszystko to efekt skutecznych działań e-marketingowych, a więc marketing online. Na przykład takich jak pozycjonowanie stron internetowych. Wśród wielu działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych za najważniejsze uważa się SEO, czyli optymalizację pod kątem wyszukiwarki Google, a także treści znajdujących się na stronach www. Optymalizacja to na przykład zamieszczanie unikalnych, tworzonych specjalnie z myślą o danej witrynie treści (copywriting). Treści te powinny być bogate w odpowiednie, związane z tematyką, słowa kluczowe. Ale nie tylko odpowiednie treści wpływają na pozycjonowanie strony internetowej. Ważny jest także dobór grafik oraz stworzenie menu i zawartości, które pozwalają na wewnętrzne linkowanie.

Zobacz:

Co jeszcze?

To, że o naszym produkcie, czy stronie mówi się na forach internetowych czy w mediach społecznościowych, to zasługa buzz marketingu i social media marketingu. Marketing szeptany, zwany inaczej buzz marketingiem polega na podpowiadaniu użytkownikom zalet danego produktu czy usługi. Popularnym sposobem na generowanie ruchu na stronie są działania na portalach społecznościowych, zwane popularnie social media marketingiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *