e-marketing

Social media marketing w promocji sklepów internetowych!

Sposobów na wypromowanie własnego sklepu internetowego jest wiele, a do najważniejszych z nich należy oczywiście jego pozycjonowanie.

To, czy klienci trafią do niego, po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce internetowej, zależy w dużej mierze od tego, na której pozycji na liście wyszukiwania znajdzie się nasz sklep. Warto więc zainwestować część budżetu przeznaczoną na promocję właśnie w działania nazywane SEO (optymalizacja stron www pod kątem najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych) i SEM (marketing w wyszukiwarkach internetowych).

Fora i media społecznościowe

To jednak nie wszystko. Każdy z nas szuka opinii o sklepach, produktach i usługach w Internecie – szczególnie na forach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Warto więc, aby nazwa naszego sklepu się tam pojawiała. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest od długiego czasu buzz marketing, zwany inaczej marketingiem szeptanym. Buzz marketing to nic innego jak zbiór działań, które mają wywołać u odbiorców pozytywne skojarzenia związane z daną marką. Działania buzz marketingowe polegają na „podszeptywaniu” o produktach i usługach, polecaniu ich użytkownikom i wywoływaniu dyskusji. Wszystko odbywa się jednak w sposób naturalny, bez sztucznego narzucania się odbiorcom – przecież nie na tym nam zależy. Inny sposób to social media marketing. W zależności od rodzaju biznesu, jaki prowadzisz w Internecie, masz do wyboru wiele platform społecznościowych. Obecność na nich pozwoli na zyskanie rozpoznawalności i poszerzenie grona odbiorców. Możesz pozwolić sobie na płatne reklamy w mediach społecznościowych?

Sprawdź SkyCommerce – usługi dla biznesu

Dzięki skutecznie prowadzonym kampaniom reklamowym w social mediach szybko zauważysz, jak wzrastają zyski twojej firmy.